Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
- Úvod
- Obchodné podmienky
- Reklamácie
1) Ako postupovať pri reklamácii.
Tovar starostlivo zabaľte a zašlite na adresu našej firmy buď doporučene, alebo ako cenné písanie. NEPOSIELAJTE tovar na dobierku! Takáto zásielka nebude prevzatá! Odporúčame tovar poistiť na sumu zodpovedajúcu cenený tovar. K tovaru priložte obstarávacie doklad, sprievodný list s informáciou o závade.
V prípade že požadujete vrátenie poštovného za zaslanie reklamácie je potreba, písomne požiadať a zaslať podací lístok s jasne viditeľným zaplateným poštovým. (Stačí kópia podacieho lístka na mail).
To to poštovné vám bude vrátený, len v prípade oprávnenej reklamácie.
2) Ako postupovať pri výmene tovaru.
Tovar starostlivo zabaľte a zašlite na adresu našej firmy buď doporučene, alebo ako cenné písanie. NEPOSIELAJTE tovar na dobierku! Takáto zásielka nebude prevzatá! Odporúčame tovar poistiť na sumu zodpovedajúcu cenený tovar. K tovaru priložte obstarávacie doklad, sprievodný list s informáciou čo požadujete.Výměnu vykonávame za cenu poštovného.
Zasielajte na adresu:
Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno
27201